Airbagová systém GP Air byl vyvinut speciálně pro jezdce na okruhu. Pozornost byla soustředěna na aerodynamiku, perfektní padnutí a prostor pro zádový hrb. Pro větší bezpečí je airbag vyroben z odolných materiálů a v přední a zadní části jsou implementovány protektory což vytváří již známý TURTLE efekt!
Airbag
Plná ochrana: zad, krku, páteře, hrudi, žeber, pánve, hlavy, slinivky bišní, jater, plic a další
18 litrů objem airbagu/ Rychlý čas nafouknutí 75ms/ Optimální tlak
Excelentní ochrana s Turtle technologií
Přední a zadní tělový chránič pro dvojitý Turtle efekt!
Princip Turtle technologie je podobný ochranné přilbě: tvrdá skořápku zvenčí, měkký materiál uvnitř. Toto vylepšení je zásadní v otázce vývoje bezpečnosti. Výsledky absorpce a rozdělení nárazů jsou znatelně vyšší a chrání tak vůči objektům při nárazu.
Aerodynamika
Navrženo pro piloty na okruhu samotnými piloty!
Skvěle padnoucí střih se stretchem na bocích/ Otvor pro zádový hrb
Odolnost vůči prodření
Vysoká odolnost vůči prodření díky kůži (hovězí useň 1,2mm) + pěna k ochraně airbagového vaku
Reaktivace
Rychlá a snadná výměna CO2 bombičky samotným pilotem
Systém mechanické trhačky
Helite airbagy jsou 100% mechanické aby se vyhlo neočekávané aktivaci airbagu či výměne baterií. Žádné speciální nářadí či technické znalosti nejsou k upevnění na motocykl potřeba
Zakázková výroba
Díky zipu je možné přistoupit k materiálu kůže a loga sponzorů našít, případně natisknout
Certifikace
Certifikace CE - GP AIR je certifikována externí laboratoří CRITT Sport, francouzským specialistou pro objektivní testování osobních ochranných prostředků (PPE).
Bližší informace k velikosti:
Výběr velikosti dle tabulky je pouze informativní. Nejdůležitější je mít aerodynamiku a aby GP-AIR airbag těsně sedl na postavě, GP-AIR musí sahat 10 cm pod kyčelní hřeben (kyčelní kost).
Časté otázky
Proč je lepší GP AIR namísto Airnest?
GP AIR byl speciálně vyroben pro jezdce na okruhu. Airbagová vesta je vyrobena z odolných materiálů vůči prodření. Při výrobě jsme se soustředili na aerodynamiku a perfektní padnutí (stretch materiál) a prostor pro zádový hrb. Také jsme integrovali vysoký stupeň ochrany díky TURTLE dvojitému efektu.
Jaký způsob ochrany GP AIR využívá?
Pro vyšší bezpečnost jsme se rozhodli do přední i zadní části aibagu integrovat tělový chránič- dvojitý Turtle efekt! Toto vylepšení je zásadní v otázce vývoje bezpečnosti. Výsledky absorpce a rozptýlení nárazu jsou znatelně vyšší a chrání tak vůči objektům při nárazu. Po spoustě testech na okruhu jsme vybrali tělový chránič, protože měl opravdu vysoké výsledky v absorpci nárazu (žádné riziko hyperflexie), je elastický a pro pilota pohodlný.
Mechanická trhačka může být pro řidiče počas jízdy otravná?
Na hrudi není žádný přední zip ani spona, která by usnadňovala boční posun po nádrži. Bombička je integrována do pěny, takže ji necítíte.
K čemu je na vestě ten červený suchý zip?
Používáme červený suchý zip aby byl jasně znatelný limit v kterém je airbag nutné zapnout. Pokud i po zapnutí stále vidíte tento suchý zip, vesta není dostatečně zapnuta.
Jak dlouho trvá airbagu se vyfouknout?
Airbag musí zůstat nafouknutý, aby dostatečně dlouho dobu podepřel a ochránil jezdce. To trvá 5-7 minut, než se airbag plně vyfoukne. Pokud vyšroubujete a odstraníte tak bombičku z vesty, airbag se vyfoukne velmi rychle. Airbag můžete rozepnout a sundat okamžitě po nehodě, pokud jste v bezpečné zóně.
Mohu nosit GP AIR airbag na běžných silnicích ?
Airbag je možné nosit i mimo okruh, tedy na všech pozemních komunikací. Máte dvě možnosti:
- pokud má vaše bunda zádový hrb je pro vás GP AIR ta nejlepší volba
- pokud máte normální motocyklovou bundu, silně doporučujeme nosit zároveň s airbagovou vestou i zádový chránič