Cena obsahuje: Elektrický posilovač řízení (EPS), 14" hliníkové disky, špičkové víceplátnové odolné 27" pneumatiky STAG, boční dveře, homologované tažné zařízení, TFT displej.
Příplatková výbava:
Cena obsahuje: Elektrický posilovač řízení (EPS), 14" hliníkové disky, špičkové víceplátnové odolné 27" pneumatiky STAG, boční dveře, homologované tažné zařízení, TFT displej, silný naviják.
Příplatková výbava
Plastová střecha: +5.000 CZK
Dostupné barvy: šedá, červená
Recyklační příspěvek pneu: 198,60 Kč
Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP (kategorie T1b).
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport
Monumentální zátah až 85 Hp (offroad), okamžitá reakce na plyn (elektronický), špičkový progresivní posilovač řízení EPS, kanadský bezespojkový variator CV-Tech a skvěle vyladěný moderní podvozek s mohutnými zadními vlečenými rameny a plně stavitelnými nitrogenovými tlumiči s vysokými zdvihy zajistí, že žádný terén není překážkou, žádný kopec není dostatečně dlouhý a silniční rovinky jsou příliš krátké.
Motor s obsahem 1000 ccm se vstřikováním paliva od německé značky BOSCH dokáže dokonale uspokojit nároky náročného uživatele, především svou pružností a plynulým chodem. Pokud potřebujete výbušnou energii, sešlápnutí plynového pedálu vás zatlačí do anatomicky tvarované sedačky. Pokud potřebujete brzdit, kotoučové brzdy jsou přesné a vydatně jim sekundují vysoce kvalitní víceplátnové 27“ pneumatiky CST STAG. 14“ disky jsou z hliníkové slitiny a designově plně ladí s charakterem celého stroje. Je jedno kde a do jakých podmínek jste se dostali, CFMOTO Gladiator Z1000 Sport má možnost zábavné jízdy s driftem s pohonem 2WD, v těžké terénu připojíte 4WD a v těch v nejextrémnějších podmínkách můžete využít i volbu uzávěrky předního diferenciálu.
Pro maximální ochranu posádky výrobce použil lehčí, vysokopevnostní, optimalizovaný, jednodílný ocelový rám s otestovanou odolností v nejtěžších podmínkách. Přední nezávislé zavěšení kol je systémem na "A" ramenech a všechna čtyři kola mají plně nastavitelné, nitrogenové tlumiče. Kanadský bezspojkový variátor CV-Tech je dimenzován na vysokou zátěž pro extrémní využití. Zcela nový posilovač řízení EPS je dynamický a dokonale reaguje jak na povrch, tak na rychlost. Řízení je pak doslova hračkou.
Pro ještě větší pohodlí posádky tu najdete TFT displej, podobný jako se používá u motocyklů CFMOTO, ale s přepracováním a grafikou pro potřeby vozidla v terénu. Plnobarevný TFT displej lze díky Bluetooth propojit s vaším smartphonem. V kokpitu nechybí ani USB a 12V zásuvka, samozřejmostí jsou nezbytné odkládací prostory. Pro případný náklad může posádka použít zadní korbu, která je také chráněna ocelovou výztuhou. Posádka velmi ocení střechu (volitelně) a ergonomický ochranný rám, který myslí na její bezpečnost i v těch nejsložitějších situacích. Samozřejmostí jsou kvalitní tříbodové bezpečnostní pásy, posádka je dále chráněna i dveřmi s ocelovou výztuhou. Nezbytným pomocníkem jsou vysokovýkonné LED světlomety, které intenzivním paprskem osvětlí terén za všech okolností. Kromě praktičnosti jsou také jedním z hlavních designových lákadel celého stroje. Součástí základní výbavy je samozřejmě i homologované tažné zařízení s elektrickou zásuvkou, volitelně je pak k dispozici silný naviják. Pro co největší akční rádius je nový Gladiator vybaven takřka 37 l palivovou nádrží.
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport - pořádná adrenalinová nálož může začít!
Kapacity: |
Benzinová nádrž: |
36,5 litru |
Délka: |
3185 mm |
Šířka: |
1820 mm |
Výška: |
1820 mm |
Rozvor: |
2285 mm
|
Světlá výška: |
310 mm
|
Rádius otáčení: |
1100 mm |
Suchá hmotnost: |
610 kg |
Nosnost (jezdec a náklad, v terénu): |
-- |
Maximální tažná síla (v terénu): |
400 kg |
Homologace: |
Pro 2 osoby |
Systém pohonu: |
Převodovka: |
Automatická CVT - variátor / převody R/N/H/L (zpětný chod/neutrál/vpřed/terénní redukce) |
Náhon kol: |
Kardanovými hřídeli |
4x4 pohon: |
Odpojitelný |
Přední pneu: |
27x9-14" |
Zadní pneu: |
27x11-14" |
Brzdový systém: |
Brzda přední: |
Kotoučová hydraulická |
Brzda zadní: |
Kotoučová hydraulická |
Parkovací brzda: |
Ano |
Odpružení: |
Přední: |
Nezávislé, nitrogenové plně stavitelné odpružení/ Dvojitá A-ramena
|
Zadní: |
Nezávislé, nitrogenové plně stavitelné odpružení/ Dvojitá A-ramena
|
Motor: |
Typ motoru: |
4-taktní 8-ventilový dvouválec, SOHC |
Maximální výkon: |
59 kW / 7500 ot |
Točivý moment: |
78 Nm / 7000 ot.
|
Vrtání x zdvih: |
91 mm x 74 mm x 2 |
Objem motoru: |
963 cm3 |
Startování: |
Elektrickým startérem |
Chlazení motoru: |
Kapalinou s nezávislým olejovým okruhem |
Mazání: |
S mokrou skříní |
Zapalování: |
ECU Delphi (USA) |
Palivo: |
Bezolovnatý benzin 95 Oktanů
|