Tweet je jasnou volbou pro zákazníky hledající značkový, nenáročný skútr. Jeho poměr ceny a užitné hodnoty je prvotřídní! Už pro modelový rok 2021 došlo k výraznému zvýšení výkonu na 8,4 kW, což v kombinaci s nízkou provozní hmotností znamená výrazné oživení tohoto oblíbeného modelu.
Mezi hlavní benefity modelu Tweet patří bezesporu velká kola, nenáročná údržba, praktičnost a především spolehlivý provoz. Svému uživateli nabízí komfortní podvozek, lineárně naladěný motor, plochou podlahu s háčkem na zavěšení tašky, úložný prostor pod sedlem s možností otevření z řídítek bez nutnosti vypínat motor nebo uzamykatelnou přihrádku pod řídítky.
V doplňkovém katalogu najdete větrný štít, zavazadlový box v různých velikostech a další šikovné doplňky. Velkou výhodou je, že není potřeba dokupovat zadní nosič, tím je Tweet vybaven už z výroby.
Tweet se díky kompaktním rozměrům, velkým 16" kolům a své spolehlivosti řadí k nejprodávanějším modelům od Peugeotu. Se svým nestárnoucím neo-retro designem s typickými designovými prvky Peugeotu, jednoduchému ovládání a francouzskou nonšalantností sobě vlastní je vhodným skútrem pro každého, kdo shání každodenního, nenápadného a přitom spolehlivého společníka s prvotřídním poměrem výkon/cena.
Svému uživateli nabízí komfortní podvozek, lineárně naladěný motor s variátorem, plochou podlahu s háčkem na zavěšení tašky, úložný prostor pod sedlem s možností otevření z řídítek bez nutnosti vypínat motor nebo uzamykatelnou přihrádku pod řídítky. Velkou výhodou je také zadní nosič, který je součástí výbavy a není nutné ho dokupovat.
Podrobné představení modelu Tweet najdete v tomto videu.
Model Tweet si můžete dopřát v provedení 50 ccm, 125 ccm a 170 ccm za velice příznivou cenu. Motorizace 50 ccm a 170 ccm jsou na objednávku.