Momentálně se nacházíte: Čtyřkolky » Nové » CF MOTO » ATV, QUAD » Gladiator X1000 ELKA LIMITED EDITION MAX

CF MOTO Gladiator X1000 ELKA LIMITED EDITION MAX


Cena: (včetně DPH) 319 990 Kč
výrobce: CF MOTO

Máte zájem o toto vozidlo? Prosím kontaktujte nás na telefonu +420417568237 nebo emailu info@topmoto.cz


Dostupnost: 2 dny

Kód: P480488


Doplňující obrázky:
Gladiator X1000 ELKA LIMITED EDITION MAX


Popis

 

 

319 990,- vč. DPH / 12.490 EUR

Cena obsahuje: Špičkové závodní tlumiče ELKA St.3, přední a zadní kufr CFMOTO X10 a X8, přední a zadní ochranný off-road rám, kompletní 4mm hliníkovou ochranu podvozku, elektrický posilovač řízení (EPS), přední a zadní diferenciál, 14" alu kola, odolné 27" víceplátnové pneu CST Stag, silný naviják, homologované tažné zařízení, sedačku spolujezdce s integrovanými madly, ochranné blástry na řidítka, rozšiřovací lemy, přední a zadní nosič Lock n' Ride. 3 roky záruka!

Příplatková výbava

Dostupné barvy: černá, oranžová (+1.000,-), listová kamufláž "True timber" (+5.000,-)

Paket Snowblaster - příplatek 10.000,- za radlici a zateplené rukávy nebo vyhřívané gripy

Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP.

 

Nejsilnější Gladiator všech dob v neskutečně vybavené limitované edici!


Čtyřkolky CFMOTO Gladiator jsou v ČR a SR dlouholetými absolutními lídry na trhu a dovozce Journeyman CZ i továrna CFMOTO jsou na tento fakt patřičně hrdí. Při příležitosti 30. výročí založení továrny CFMOTO, a ocenění firmy Journeyman jako jednoho z nejlepších importérů CFMOTO na světě, jsme jako poděkování pro naše zákazníky přichystali naprosto jedinečnou limitovanou edici 30 kusů špičkově vybavené nejprodávanější dvouválcové čtyřkolky na trhu. 

Představujeme vám CFMOTO Gladiator X1000 V-Twin EPS exkluzivní 30-kusové ELKA LIMITED EDITION!

 

Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (963 ccm) se špičkovým výkonem 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.  

Mohutný výkon přenáší Gladiator X1000 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru CVTech, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.

Gladiator X1000 je kompletně odpružen pomocí zcela nových špičkových plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Toto moderní špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu na velkých nerovnostech a v každém druhu terénu. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.

Pracovní zařazení stroje podporuje skvěle fungují pomalý převod "L", masivní tažná síla či silný naviják. Cestovatele zase pak potěší mohutné dimenzování celého stroje, vysoce komfotní stavitelný podvozek a velkorysé rozměry stroje, kde je všude dostatek místa pro řidiče i spolujezdce.. 

Již v základní ceně je Gladiator X1000 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými a barevně sladěnými kryty řidítek, luxusními 14” ALU koly s leštěným povrchem, extrémně odolnými a kvalitními víceplátnové 27" pneu CST Stag či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X1000 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů. 

Gladiator X1000 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. u policie ČR. U modelu X1000 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jízdních vlastností, které z tohoto modelu dělají favorita celého segmentu velkých pracovních čtyřkolek na trhu. Pokrokový design z rakouského designového studia Kiska potvrzuje nejvyšší ambice vlajkové lodi CF Moto!

 

 

Kapacity:
Benzinová nádrž: 30 litrů
Olej motorový: N/A
Délka: 2310 mm
Šířka: 1250 mm
Výška: 1420 mm
Rozvor: 1480 mm
Suchá hmotnost: 430 kg 
Systém pohonu:
Převodovka: Automatická CVT - variátor CV Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) / uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost)
Náhon kol: Kardanovými hřídeli
4x4 pohon: Odpojitelný
Přední pneu: 27x9-14
Zadní pneu: 27x11-14
Brzdový systém:
Brzdy přední: Kotoučové hydraulické
Brzdy  zadní: Kotoučové hydraulické
Parkovací brzda: Ano
Odpružení:
Přední  Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní  Nezávislé, seřiditelné odpružení / Vlečená ocelová ramena
Tlumiče Nové plně stavitelné nitrogenové tlumiče
Motor:
Typ motoru: 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
Výkon motoru:                                85k (63,4 kw)/7800 ot.
Točivý moment: 79 Nm/5500 ot./min
Vrtání x zdvih: 91 mm x 74 mm
Objem motoru: 963 cm3
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Plnění motoru: Elektronické vstřikování Bosch EFI (GER)
Zapalování: ECU Bosch
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů

Košík

Přenuňte se do košíku Cena nákupu: 0 Kč

Nepřehlédněte

Tirox 360° kartáč …

Tirox 360° kartáč (spirála) na čištění řetězů
Cena: 420 Kč

Přenosný zvedák…

Přenosný zvedák zadního kola Tirox Snapjack V2
Cena: 1 802 Kč

Textilní pasová letní…

Textilní pasová letní bunda VENTED vel. S, M, L, 4XL poslední kusy Sleva - výprodej
Cena: 13 900 Kč

PRO MX stojan …

PRO MX stojan -oranžový "KTM"
Cena: 1 201 Kč

Termo-hrnek MotoGP

Termo-hrnek MotoGP
Cena: 300 Kč

Gladiator X1000 ELKA…

Gladiator X1000 ELKA LIMITED EDITION MAX
Cena: 319 990 Kč


Zpracování osobních údajů | Obchodní podmínky | Obchod používá systém Simplia.cz.